20 abr 2020

THE VERY HUNGRY CATERPILLAR

PROPOSTA PARA O ALUMNADO DE 1º A 3º

Hoxe propóñovos un conto que sempre é un exitazo en tódalas aulas. Trátase de 'The Very Hungry Caterpillar' de Eric Carle e moitos de vós seguro que xa o coñecedes. Antes de disfrutar deste conto imos facer un repasiño e recordar ben os días da semana, que vos parece?


E os números:


 Agora o conto:


Propóñovos facer un diario esta semana. Un diario no que reflexedes a froita que comedes cada día e tamén a cantidade da mesma. Empezando por hoxe, que é Monday. Nunha libretiña ou empregando folios, iso como vós prefirades. Cada día escribiríades o nome do día en inglés e nun espazo (que se adapte á vosa creatividade) imos debuxando a froita que consumimos ese día e a cantidade da mesma.
Por exemplo. Empezo o meu diario escribindo Monday (eu quero facelo con letras moi bonitas). Agora debuxo: unha laranxa, un plátano, unha mazá e unhas poucas améndoas. Esa foi a froita que eu consumín o Monday. Agora escribo os nomes da froita en inglés e a cantidade da mesma. Exemplo: one orange, one banana, one apple and some almonds. E coloreo a miña aportación de hoxe ao diario. Mañá será Tuesday!

Como algúns de vós me dixéschedes que vos gusta moito debuxar póñovos aquí un vídeo para aprender a facer unha caterpillar:


Este conto é moi popular. Incluso hai apps que se poden descargar. Se no voso fogar tedes a posibilidade de facelo sempre podedes animarvos con algunha que vos guste.

Big hug💓

No hay comentarios:

Publicar un comentario